12. Något du älskar/Gör dig lycklig

Det råkade bli en liten miss, jag hade fått för mig att nr 12 på listan var Något du älskar men såg precis att det var Gör dig lycklig, men jag orkar inte fota något nytt så det får bli det jag hade tänkt. Något jag verkligen älskar (det gör mig lite lycklig också men det finns andra grejer som gör mig betydligt mer lycklig) är att få hem paket i brevlådan. Än om det är jag själv som beställt grejerna och redan vet vad det är i så tycker jag att det är kul och spännande och jag får en härlig känsla i magen. Lite som när man fyller år och får paket eller som på julafton.

Idag landade det här paketet i vår brevlåda.



Här är en liten tjuvtitt på vad som fanns i.




Kommentarer

Vill se hela bilden med en gång!

» bea

alltid kul med paket såklart ! :D Jackan ( som jag antar att det är) ser superfin ut, ser fram emot att se hela ! :D


Kom ihåg






Trackback