Tre nya plagg

Jag hade tänkt visa er tre av plaggen som jag kom hem med idag från en av mina favoritloppisar som tyvärr slutar snart om inte det här var sista gången? Det är i alla fall  i Suckarnasgång här i Simrishamn som det varenda lördag är loppis, eller varenda lördag under sommaren.

En super gosig (fusk)pälsväst 25 kr och en jacka i skinnimitation även den för 25 kr.


Den här tröjan skrek väl egentligen inte så himla mycket Jennilie men jag fastnade för den ändå och då damen som sålde den bara ville ha 20 kr slog jag till. Som ni ser har jag fotat med min lilla (dåliga) kamera så ni ska få bättre bilder på den nån annan dag.



Ikväll sover jag borta så vi hörs nog inte mer idag utan det blir imorgon då jag är hemma igen.
KRAM!



Kommentarer

wow vilka FYND du kan göra! Du gör mig alltid så himla sugen att shoppa second hand.. Den där skinnjackan (och pälsvästen också för den delen) är ju helt fantastisk! att du fick båda två för 50:- är ju helt otroligt... :) kram!

» My

gaaaash, älskar din klädstil!

» Anita

gillade pälsvästen og skinnjackan, vilket kap!

Ah gillar jackan!


Kom ihåg






Trackback