Tattoo's



Jag är sååå sugen på att göra en tredje tatuering! Jag vet exakt vad jag skulle vilja ha och det är en text, ett ordspråk på engelska som jag har älskat enda sedan jag hörde det för första gången ett par år sedan. Vad det är säger jag inte men det är lite längre så det skulle nog bli minst två rader beroende på hur långa man väljer att ha raderna. Jag vet dock inte var jag skulle vilja ha den här tatueringen men på bilderna ovan ser ni vilka ställen jag funderar på. Men jag vet inte vilken jag gillar mest, beror ju på hur synlig jag vill att den ska vara också (OM jag väljer att tatuera mig igen vill säga, just nu funderar jag bara på det). Vilket ställe tror ni skulle bli snyggast på mig?



Kommentarer

Handleden tkr jag var snyggt ;)

Svar:

Åh tack! :)

Bilden till höger tycker jag var finast! :)

» Ida

Ryggen är ju riktigt snyggt, men lite tråkigt att den bara syns typ på stranden då.. man vill gärna visa den alltid..

Vad har du för tatueringar? kan du inte visa dem?:)



Handleden tycker jag!:) kram

Här kan du se hur mina tatueringar ser ut; http://dayswithjen.blogg.se/2010/january/dagens-fraga-3.html#comment



Kram :)


Kom ihåg






Trackback