Läsarstilen #53

Idag så är det 19-åriga Sara Johanna Elin Holmberg's tur att dela med sig av sin snygga outfit! Ni hittar hennes blogg här; http://sarajohannaelin.blogg.se


Cape//H&M
Boots//Nelly.com

Hon säger; "Jag blir mest inspirerad av andra bloggerskor, modetidningar och filmer/serier. De tidningar jag får mest isperation ifrån är Styleby och ELLE, även fotografier från LUNDLUND.com."

Först vill jag bara säga det att jag gillar verkligen hela utförandet av bilden, färgerna, miljön och så hon sklart! Hennes fransade boots ser sjukt snygga ut!!!!!!!!! Och vid det här laget vet nog de flesta av er att jag gillar ponchos så självfallet gillar jag hennes, mönstret och färgerna är perfekta nu när hösten (tyvärr) börjar ta mer och mer plats. Bara plus ifrån mig.



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer
» Sara

Tack så hemskt mycket! Gud va glad jag blir, du är ju sjukt grym. Kram på dig! :)

Fantastisk bild, speciellt till outfiten. Det Mexikanska är inne just nu!


Kom ihåg






Trackback