Kängor!

Ni var ett par som gillade mina nya kängor som jag köpte second hand för ett tag sedan och jag tänkte därför tipsa er om några snygga par skor! De är så klart dyrare än vad mina var eftersom dessa är nya och oanvända men det kan det ju ändå vara värt. Själv tycker jag att denna typ av kängor är grymma, snygga och bekväma och helt perfekta nu till hösten och vintern, även till sommaren.



  1. Ellos.se, 1349 kr
  2. Nelly.com, 1295 kr
  3. Scorett.se, 349 kr
  4. Dinsko.se, 499 kr
  5. Nelly.com, 995 kr
  6. Ellos.se, 499 kr
  7. Scorett.se, 999 kr
  8. Dinsko.se, 499 kr
  9. Scorett.se, 599 kr
  10. Skopunkten.se, 349 kr
  11. Scorett.se, 1399 kr



Kommentarer

snygga!

» Sofia

Najs jag gillar nummer tio. :)

» chris

gillade nr 7 :)

älskar dr.martens!

» Sara

Åh älskar dr martens! Men fy så dyra de är. De fyra par jag äger har jag beställt från england för halva priset vad de kostar här i sverige. Så värt :D

Sara; Ja dr martens är vrålsnygga!!!!! Så länge frakten och tullen inte blir allt för dyr är det helt klart värt att beställa från utlandet! :)

» Ida

De som är glasniga är så snygga!

» Ida

älskar alla ! har införskaffat mig de från dinsko, 8an :)


Kom ihåg






Trackback