Färgglatt

Hejsan! Vet ni vad jag precis har fått veta? I natt fick jag två nya tremänningar, två småflickor (tvillingar), åh så små och söta de lär vara :) Här är i alla fall min outfit för dagen, ovanligt färgglad. Och just de.. Ponchon som jag har på mig gjorde jag i morse av filten jag köpte på en loppis för 13 kr. HÄR är min guide till hur du gör din egen poncho av en filt.


Klackar//Second hand, tradera.se ca 600 kr
Jeans//Köpta i Berlin
Tröja//Nelly.com, ca 100 kr
Poncho//Gjort själv, 13 kr
Hatt//Second hand, loppis 20 kr
Halsband//Gjort själv



Kommentarer

Assnyggt! :D Du skrev att du gjort ponchon själv, menar du att du tagit en film och klippt hål? :) Vad har du köpt filten isf? Eller är det möjligtvis second hand? ;)

sv; eller hur! :} balla skor!

» Sofia

Verkligen färgglatt. Fint. :)

» fanny

snygga skor :D

Snygga jeans!!

Sv: Tack! Ja men verkligen, inte alls kul att gå hemma så länge. Jag är sjukskriven fortfarande, för social fobi och depression, men det börjar bli mycket bättre nu, min blogg är faktiskt ett projekt i att komma ut och göra något jag tycker om att göra och att exponera mig bland folk!:)

Super cool look :) \/

» Ebba

Riktigt snygg! Gillar speciellt halsbandet och skorna.



» Elin

Men åh, dösnyggt!

Åh, exakt en såndär filt har vi hemma, som vi i alla år har använt till picknick- och strandfilt. ;) Lite kul faktiskt...

Ah vad fint, vilka härliga färger pa nygjorda ponchon :)


Kom ihåg






Trackback