Ett par stycken...

Då var det söndag igen vilket betyder att jag visar upp mina senaste outfits och ni får säga vilken som är er favorit eller om ni gillar någon mer än någon annan.




Min är helt klart nummer tre för att jag bär plagget som jag gillar mest i hela min garderob, nämligen min älskade skinnjacka. Jag är fortfarande så himla himla himla glad över att jag äntligen fann mig en snygg (och inte allt för dyr) äkta skinnjacka. Och exakt en sån som jag ville ha, helt otroligt. Men ibland ska man ha tur :)



Kommentarer
» Ida

ettan & femman tycker jag bäst om :)

2:an och 3:an :)

Håller med den är verkligen jättejättsnygg!

» LOLLO

håller med dig,nummer 3 :)

» Sara

Snygga .)

sv: tack söt. jo men jag gillar det så också. lite mindre hår att sätta upp nu bara, men det går nog ändå ;P



3an helt klart! hatten, skinnjackan, james dean tshirten, skorna, håret.. ja allt haha =)

skitsnyggt! gillar verkligen hur skorna matchar med en nästan helsvart outfit. å du borde bära skinnjackan oftare, så himla fin! kramis!

Tyckte väldigt mycket om 1:an och 3:an!

» emma

absolut =)

gillar skorna på 2:an och 3:an annars 3:an favvo outfit. Men det är nånting som saknas för de ska va optimalt vet inte vad - de är något med jackan och håret tror jag...

3,4,5 ! :D

» Sara

Ha en fin start på veckan :)

Förstår att Elin Kling gillar dina bilder, du har så snygga outfits så man kan inte välja ut bara en favorit :D

» julia

1,2,3 :D

tre och fem!

» Emma

tycker ettan var snyggast :D

» Julia

Älskar verkligen den femte. Tycker att tröjan ser helt underbar ut och passar verkligen i höstrusket. :)

Gillar ettan :)


Kom ihåg






Trackback