En trött Jennilie



Hej igen. Som jag skrev i mitt förra inlägg så hade jag ont i ryggen och var riktigt trött men sen blev det bara värre och värre så jag tog en värktablett (har väldigt starka värktabletter mot ryggen och blir trött av dem), det hjälpte dock inte så efter ett tag fick jag ta en till. Som ni nog förstår blev jag ännu tröttare då med tanke på att jag blev trött av akupunkturen i morse och sedan fick ta TVÅ värktabletter (brukar oftast bara måsta ta en) och blir trött av dem med så jag la mig för att sova nån timme trodde jag men vaknade upp över fem timmar senare!! Helt sjukt med tanke på att jag sov bra i natt också. Ett tydligt bevis på att jag blir trött av medicinen och akupunkturen med andra ord. Och det som är ännu sjukare är att jag fortfarande nästan är lika trött, det känns som om jag inte kommer ha några problem att somna ikväll igen. Well well, ikväll ska jag ändå bara ta det lugnt och se på Idol sen får jag sova hur mycket jag vill :) Och efter att ha läst det här inlägg ser jag hur ofta jag skriver trött, mitt nya favoritord? Hah.



Kommentarer

Usch låter som en riktigt hemsk ryggvärk! Skönt att du fick sova ordentligt iaf :)


Kom ihåg






Trackback