En mysig dag

Vilken fin och härlig dag det har varit! I morse åkte jag, mamma, en vän till oss och hennes lilla tös till Ystad där vi mest bara strosade omkring ett tag, njöt av solen och såg lite folk. Efter det körde vi till Olof Viktors café där vi åt super goda mackor och bakverk och njöt ännu mera av solen och värmen. Tyvärr (gah vad arga jag och mamma blev på oss själva) så glömde vi kameran hemma så det blev bara mobilbilder.

Här ser ni min macka med maaaassor av kräftstjärtar som jag åt, den var gigantisk och hur god som helst!



Vi satt ute på innergården några timmar och ja, behöver jag ens säga att det var vackert och mysigt där? Och om ni undrar varför jag har "suddat" två av ansikterna så är det för att jag inte vet om de vill vara med här på bloggen eller inte, glömde fråga innan vi skildes åt.



Till efterrätt köpte vi en morotskaka och en citronmarrängkaka som vi sedan delade på. Jag älskar morotskaka, speciellt det kladdiga på toppen :D



Nu ska jag se nya avsnittet av Gossip girl!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback