dr martens

Nu ska jag presentera er för mitt senaste tillskott till skogarderoben, nämligen ett par dr martens kängor. När jag var på loppisen i lördags stod jag en bit bort och såg dessa ett tiotal meter ifrån mig så i takt med att hjärtat bultade snabbare gick jag med raska steg fram till dem, provade dem och bestämde mig för att dessa skulle jag ha. Tjejen som sålde dem hade aldrig använt dem men ville ändå bara ha 200 kr för dem. Tyvärr är de dock snäppet små för mig men ja ska prova ha dem ett par gånger och se om jag kan leva med det, vill så gärna ha kvar dem.


Second hand, loppis 200 kr



Kommentarer

Såå fina! Vad är det för storlek? :)

» Elin

Åh, vilka fina! :)

Ett riktigt fynd! Även om de är lite små :)

» Kajsa

Vilket fynd!

Men gud sicken tur du har, även om dom är lite trånga :)

Super fynd ju!

Annars kan du säkert tjäna en hacka pa dem pa tradera, om du nu känner att du inte skulle kunna ha dem.


Kom ihåg






Trackback