5 outfits

Tjena! Vid det här laget vet ni nog vad de här inläggen går ut på men om inte så tar jag det en gång till. Dessa är de outfits jag visat er i veckan och nu vill jag veta om det är någon ni gillar lite extra?



Själv har jag jäkligt svårt att bestämma mig för jag gillar nämligen 1, 2 och 3 grymt mycket. Ettan gillar jag för jag älskar helheten, bilden, ljuset, kläderna, allt men mest kläderna då. Tvåan är ju ganska simpel men jag gillar den ändå, den är snygg men ändå lite avslappnad med en mysig tröja och boots. Och trean är ju trean och ni vet ju hur mycket jag gillar min skinnjacka.. Men om jag måste välja en blir det nog tvåan.. Eller trean... Nä tvåan blir det!



Kommentarer

1 & 2 :D

ettan! så jäkla snyggt!

3an helt klart. skitsnyggt! fast å andra sidan så är jag väldigt kär i dina leopardbrallor, så kanske 2an också haha =)



sv: jo byta rum med kevin där ett tag kanske är en bra idé haha. ne hela sommarn och hösten kanske jag inte kommer, men kommer det gör jag såklart :D

kram!

Svar: Men herregud, du kan fynda du! ;) jag hoppas att de går ut sig eller något så att du kan använda dom. De är ju så jäkla snyggt och billigt var det! Jag blir så avis, för jag vill nämligen ha ett par själv men dom är ju lite dyra nya ;)



Sen måste jag nog säga 5:an bara för att Kalle är så charmig! :D

» LOLLO

nummer 2!

» Bunny

3 3 3 3 3 :D

» Ida

2 o fyran, helt mig i smaken !! :)

Ettan och tvåan! ;)

sv: ja verkligen! =)

» ellen

NUMMER 3!

2 och 3, yum!

nummer 1 :D

4 & 5: an! Älskar kalle anka tröjan och ponchon!

» Sari

Alla är snygga men favoriten är nr 2!

Linda: Tack tack :)

» Ida

Älskar första så mycket att jag tog stor insperation av den till helgens utgångs-oufit och fick tummen upp av två rockbandskillar från Stockholm.

Sedan gillar jag verkligen ttrean! (hah, vad jag kommenterar här nu... men alla dina inlägg är så bra)

» Roni

3:an såklart:)superfint:)

oh, 3 an var super snygg hörrru!!:) vilken gillar du själv bäst?^^ kram

Fyran!


Kom ihåg






Trackback