1 år sedan

Vet ni vad, idag är det exakt ett år sedan jag opererade ryggen (de stelopererade och satte in en diskprotes). Jag har aldrig varit med om något så smärtsamt tidigare, aldrig ens i närheten. Direkt när jag slog upp ögonen på uppvaket spröt tårarna för det gjorde så ont att det går inte ens att beskriva. Om någon skulle sticka en kniv genom min rygg i detta nu känns det som om det inte alls skulle göra lika ont som jag hade då, ni kanske förstår bättre då. Sen att det tog över 8 timmar för dem att få ner smärtan gjorde ju det hela ännu värre. Om jag innan hade vetat hur ont jag skulle ha (en sköterska sa till mig innan operationen att vid uppvaket skulle jag ligga på en 3a på en skala från 1 till 10 där 10 är värst, så hon hade ju ganska mycket fel) så vet jag ärligt talat inte om jag hade genomgått det. Men som sagt, det är ett år sen och förhoppningsvis behöver jag inte genomgå något liknande igen.

Så här ser mitt ärr ut nu.




Kommentarer

Oj, är allt bra nu då? ♥

Usch låter fruktansvärt! <3

Aj aj aj :/


Kom ihåg






Trackback