Välkommen!



När posten kom och jag såg att jag fått paket började hjärtat i vanlig ordning att slå lite snabbare, jag öppnade paketet som om jag var 5 år igen, haha. Skorna satt helt perfekt och var så snygga som jag hoppats på. Åh vad glad jag är!

Fick förresten en fråga av en tjej för några dagar sedan som löd så här; Hur många skor äger du?! Ser att du köper nya titt som tätt ju^^

Och mitt svar blir att jag vet inte. Jag har skor lite här och var i huset. Allt som allt skulle jag gissa på (en vild gissning) att jag kanske har 60 par, men då har jag "räknat" med alla skor för det är kanske bara 20 av dem som jag använder. Och ja jag köper skor ganska ofta men skor är lite min grej, det som får mitt hjärta att slå lite snabbare, det som kan göra en vanlig outfit så mycket snyggare. Skor är skor <3 Sen så köper jag ju nästan alla second hand så när det står ett par snygga och billiga skor och ropar på mig kan jag ju inte säga nej, hihi.



Kommentarer
» Ida

Alltså du vet inte! De där skorna! Om du inte hittar dem imorgon är det jag som snott dem ;)

Tuffa! \/

» Elin

Åååh, skitsnygga ju!

lovely shoes!! :)

Snygga!


Kom ihåg






Trackback