Off

Jag har känt mig lite off hela veckan och det har ni nog märkt av, lite bloggning, inga outfits osv. Idag har jag vart och tränat, fått akupunktur, bakat cheesecake (bilder kommer imorgon eller på söndag), vart på Bo ohlsson, sett live från Hovet i Sthlm där Ashley Greene och Robert Pattinson var tidigare ikväll och så har jag sett på Idol. Jag ska försöka komma tillbaka så snart som möjligt till mitt vanliga blogg-jag men först måste jag bli lite bättre i ryggen. Jämt när jag blir sämre i ryggen är det som att en stor del av mig försvinner så därför struntar jag hellre i att blogga än att känna att det blir ett måste och krystar fram något skitinlägg. Jag hoppas ni förstår :) Ha en trevlig kväll, kraaaaaaaaaaaaam! Ni är underbara!! <3



Kommentarer

hoppas att ryggen är bättre senare i november så du orkar med en lååång dag/kväll/natt i biosalongen!

Hoppas du mar bättre nu!


Kom ihåg






Trackback