Nytt för fossingarna x2

Hör och häpna, jag har köpt nya skor... Igen. Jag och skor, jag vet inte vad det är men bra är det i alla fall. De här lårhöga stövlarna fick jag hem idag, jag köpte dem på seconds.se och de var så himla billiga att jag inte kunde ignorera dem. Dock så har jag ju fortfarande mina förbannade ryggbesvär så klackar är inget jag kan använda än (förutom på outfitbilder då jag bara har på dem några få minuter) men nån gång ska väl ändå ryggen bli bra. Det är den dagen jag laddar inför, hihi.



Från lårhöga skinnstövlar till mysiga tofflor. Kontrasten är enorm men jag älskar den. Jag fryser jämt, främst om fingrar och fötter så de här tofflorna ska värma mina fossingar nu i höst och vinter när jag är inomhus. Jag köpte dem på Netto för under 50-lappen.



PUSS



Kommentarer
» ERIKA

Snygga, båda två!;)

Galet läckra, alltid velat ha prostituerade-Julia Roberts-stövlar. ;D

Men har helt enkelt för feta ben för att få på mig ett par stövlar, oavsett sort. =P

» Elin

Åh, vilka söta tofflor! Ser supersköna ut:)

Åh skitcoola skor! Och tofflorna var ju jäte söta :) P.S: DU har ju grym stil!!

» Ida

snygga!

Snygga stövlar och myiga tofflor! :D

GAAH! Mysigt! :D :D :D

Vilka söta tofflor! Köpte ocksa ett par tofflor häromdan, far ta och fota dem och lägga upp pa bloggen.


Kom ihåg






Trackback