Läsarstilen #57

Då var det dags för 16-åriga Emma Ljungberg att visa sin outfit, läs hennes blogg här; http://eljungberg.blogg.se


Kjol (egentligen klänning) - H&M
Tshirt - Second hand
Skor - Monki
Väska - Monki
Skärp - Lindex
Solglasögon - Lindex


Emma säger; "Jag ser varje ny outfit som en utmaning, att plocka ihop något spännande som människor gärna tittar en gång extra på. Min inspiration får jag främst från diverse bloggar, streetstylebilder och människor på stan."

Först och främst, jag vill inte ha vinter!!! Jag vill kunna bära klänning när jag vill, shorts utan strumpbyxor under, jag vill slippa frysa och jag vill helt enkelt inte ha någon vinter. Med det sagt hoppar jag vidare till hennes sommarsnygga outfit! Jag gillar den väldigt mycket! Den söta underdelan möter en hård t-shirt och mörka skor, så snygg kontrast! Jag älskar då man blandar sött med tufft, det blir så himla snyggt! Vad tycker ni om hennes outfit?



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer
» Diana

Assnyggt, gillar med när man mixar tufft o sött :)



Sv: Näe, det blir inte lätt att få, har jag nu insett! Särskilt eftersom att de flesta vip-biljetterna släpps i Sthlm o dit kan jag inte ta mig... Om jag ska köa så blir d i Gbg (närmast för mig) antingen från torsdagskvällen/ natten eller från tidigt på morgonen..hm svårt o veta när man ska börja! Ska du köa? o var? :)

Sv: Så lite så! Handlar där en del själv, riktigt fyndigt!

svarat på ditt meddelande på facebook nu så jag hoppas du inte lagt dig för kvällen än. puuuss!

Jättefin!

sv; Tack! Åh vad kul :D

skitsnygg tee

Jättefint!


Kom ihåg






Trackback