Dr martens + leopard

Så här ser jag ut idag. Provade för första gången att gå omkriong en längre stund i mina dr martens som är snäppet för små men det funkade, klart det kändes lite i tårna men jag fick inte jätte ont i alla fall så nu vet jag att jag kan använda dem en del, YES!


dr martens//Second hand, loppis 200 kr
Leopardbrallor//Second hand, tradera ca 70 kr
Skjorta//Second hand, loppis 10 kr
Tröja//H&M, 199 kr
Skinnjacka//Second hand, loppis 300 kr
Hatt//Second hand, loppis 5 kr
Skinnvantar//Second hand, loppis 20 kr



Kommentarer

är vääääldigt avundsjuk på dig som hittar sånna fynd som dr martenskängorna och skinnjackan, asfina.

» Ida

Vill man vara fin får man lida pin.. =))



Hoppas du haft en bra helg!

» elin

Snygging!

Vilka kap du gjorde på dina docs & skinnjackan. Sjukt jävla avis!


Kom ihåg






Trackback