TACK!

Jag gick nyss in här och fick syn på alla era fina kommentarer, ni är underbara! Än så länge är jag hemma och jag känner en liten förbättring, både igår och idag, jag gråter inte av smärta i alla fall så det är ett gott tecken. Men det är inte över än utan jag får nog räkna med att det håller i sig ett par dagar till. Jag känner mig så slut efter att knappt fått sova sen i måndags men jag är så himla glad för att jag har min mamma. Hon sitter uppe med mig om nätterna och ser på tv för att jag ska tänka på annat, hon sover med mig i mitt rum för att jag inte ska behöva vara själv och hon är som en fantastisk mamma ska vara och jag är så tacksam att jag har henne, speciellt gånger som nu när jag har det jobbigre än vanligt. Så tack till er och tack till dig mamma <3



Kommentarer
» Elin

Jag hoppas på att allt ska ordna sig!

Va stark!

Massor med lyckokramar! <3

» bea

jag hoppas verkligen att allt löser sig med din rygg så du slipper ha ont ! :)



Kämpa på !



» Aaron

Hope you feel better now Jen,

thinking of you, hug.


Kom ihåg






Trackback