Red leather jacket

Alltså jag blir galen på det här med min mejl!! Den är blockerad och när jag försöker återställa lösenordet så kommer bara det här upp; "Det har uppstått ett tillfälligt fel:
Det är ett temporärt fel med tjänsten. Prova igen. Försök igen senare om du fortsätter att få det här meddelandet." Jag har provat i flera timmar nu och samma meddelande kommer upp igen och igen och igen. Sen när jag försöker ställa en fråga via kundtjänst så står det att jag måste vara inloggad och ändå är jag det med ett annat hotmail-konto. Det måste banne mig gå och fixa på något sätt.. Men till något helt annat, här är en dagens outfit.


Skor//Second hand, tradera.se
Jeans//Second hand, loppis
Top//Second hand, loppis
Skinnjacka//Second hand, tradera.se
Hatt//Second hand, loppis



Kommentarer

Hej, jag måste bara säga att jag tycker du och denna tjejen är lika: http://kinemakarlsen.blogg.no/

Det är något med ansiktsuttrycket och leendet

på hennes header som jag tycker liknar dig.

Hehe detta låter säkert jätte knasigt men :)

Ha en ba dag !

Din mail har nog antagligen blivit hackad tyvärr. En kompis har samma fel atm :/

jag hade samma problem med min mail idag! fast för mig funkade det med mobilregistreringen. det är kanske många som råkat ut för detta idag? :/

Tröjan ser ju jätte mysig ut!

sv: Okej var det svårt att baka dom själv ? :)



Åh satan vad snygg outfit !! :)



Hoppas du har haft en underbar dag !

» Signe

Älskar dessa Bilder, de är så himla fina!! :)

sv: åh, jaha okej:) btw, jag har listan julkalendrar i bloggen, lust att se vad ja tycker och berätta om vad du tkr om julkalendrar? :)

Härlig blogg :)

» Ida

Love this!

Superfin outfit! Jobbigt det där med mailen...

» Sara

Har också samma problem med mailen.


Kom ihåg






Trackback