Packar och sånt


Två gamla ilder.


Tjenis. Har precis packat, är snart klar men kan inte packa allt nu för en del grejer måste jag ju ha ikväll och imorgon. Sen vill jag bara säga det att jag struntar inte i att svara på era kommentarer men den senaste veckan så har vårat internet krånglat som bara den, ibland går det inte alls att sitta vid internet och när det lix funkar är det sjukt segt. Så att svara på en kommentar kan ibland ta 5 minuter och med tanke på att jag har kanske 30-40 kommentarer att svara på skulle det ta alldeles för lång tid. Men förhoppningsvis ska det gå till sig nästa vecka så håll tummarna.

Sen får vi se hur mycket bloggning det blir när jag är hos Therese, åker ju imorgon och kommer hem igen nästa söndag men några uppdateringar ska det nog bli :) Hm hm hmm, är det något mer jag vill ha sagt... Nope, tror inte de utan nu ska jag hoppa in i duschen och ikväll blir det att glo på Idol. Förresten, vem hejar ni på?? Jag tycker om Amandorna mest, gillar Amanda F's röst mest men gillar inte hennes uttal, ibland hör man ju inte vad hon sjunger. Annars är hon grym! Molly är ju också jätte duktig men har en ganska alldaglig röst. Ciao!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback