Läsarstilen #60

Idag så är det Lovisa Lindgren's tur att visa sin outfit här på bloggen. Hon är 14 år och bloggar på; lovisalindgrens.blogg.se


jeans, gamla, har trashat själv
kängor, skopunkten
stickad tröja, monki
väska, gammal från H&M
jeansväst, mammas gamla


Ni förstår väl att jag gillar den här outfiten..? Det är något jag absolut hade kunnat ha på mig, skitsnyggt!! För det första älskar jag kängor och för det andra jeansvästar så det här var något för mig. Den stickade tröjan ser ut att vara riktigt mysig också, skulle inte ha något emot att äga den. Hennes look får mååååånga plus från mig. Vad tycker ni om Lovisas outfit?



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!

OBS!! I och med att jag inte har tillgång till min mejl längre ([email protected]) så har jag inte tillgång till alla som skickat in outfits till Läsarstilen. Det känns hur tråkigt som helst för jag hade så många snygga outfits att visa er. Så till alla er som inte fått sin outfit publicerad på min blogg än; Skicka in mejlet igen fast till min nya mejladress [email protected].



Kommentarer
» Elin

Jättesnyggt! :D

asfint, kikade på hennes blogg och tror jag hittat mig en ny favorit.

» LOLLO

åh tack!! vad kul att du gillade den! :)


Kom ihåg






Trackback