Jag i radio x2

Som jag skev igår så skulle jag vara med i radio och det var jag också, två gånger dessutom för de ringde även upp i morse. Igår pratade vi om Twilight, vad jag gillar med det, om när jag var statist i New Moon osv medan vi idag pratade om Breaking Dawn filmen som jag såg i natt på bio. Här kan ni höra första klippet och ni lyssnar på det genom att trycka där det står "Twilight-fanset Jennilie: Twilight har allt helt enkelt". Det andra klippet från i morse kan ni höra här och välj datum om ni inte går in idag och då ska ni välja 16 november och därefter trycka på länken "08.00 - 08.30 onsdag 16 nov 2011", jag börjar prata ca 08.15. Senare under dagen kommer jag berätta vad jag gillade och inte gillade med Breaking dawn så ni som är twilightfans och har sett filmen, kika in senare.



Kommentarer
» Bunny

Haha jag hörde imorse.. förstod inte först varför jag kände igen rösten :P


Kom ihåg






Trackback