FEELING TIRED TODAY?

Igår målade jag som sagt en tavla och här är den! I det stora hela är jag nöjd med den, det är bara hornen jag surar lite över men äh, som jag sa igår målar jag ju typ aldrig så då behöver inte allt vara perfekt. Och jag målade in fritt från huvudet utan till hjälp hade jag ett riktigt horn som vi har här hemma.



Idag blir det till att måla någon fler tavla tror jag, har som kommit in i det nu :)

Och förresten!!
Det har blivit något knas med min mejl, den är spärrad då de tror att någon gått in på den och skickat en massa spam så jag kommer inte in så skicka inget till den i nuläget. Förhoppningsvis funkar allt det där med lösenordsåterställning, verifiering osv, vill inte ens tänka på om jag förlorar allt som finns på mejlen.. Så om det är någon som vill mig något når ni mig för tillfället på [email protected]



Kommentarer

Fin tavla! :)

Allt bra?



// http://cindyvuong.blogg.se

Duktig! Häftig effekt med bakgrunden och texten.

jag asdiggar!

» Carro

Grymt snygg =)

Du verkar så kreativ och duktig på att måla, sy och pyssla med mera. Allt du gör är verkligen jättefint :D

supersnyggt !! duktig du är :)

åh vad snygg tavla å duktig du är!! :D

Oh awesome. I love the painting. xoxo

» Diana

Jättefin! Du e grym :D

José har samma problem med sin mail, det går inte och logga in, lösenordet verkar fel fastän det stämmer.



Jag gav henne en stooor kram :)



Ger jag det tid så kan det nog bli fint. Måla med pensel göra jag aldrig utan det blir mest sitta och skissa. Skissa porträtt ha rjag gjort några gånger och får säga att en av gångerna vart det jädrans bra :) Jag tycker att det är väldigt roligt och rogivande. Har tänkt att måla tavlor till maribels rum men det blir ju aldrig av!

Alla äldre i stan vet vem min morfar var och många har berättat för mig att de har hans tavlor hemma. Han gjorde kulisserna till revyn i stan och skyltar och sådant till marknader och liknande. det är rolig tmen jag fick tyvärr aldrig chansen att trägga honom. Min mamma jobbar faktikt i en aktivitetverkstad för de som är hindrade från att jobba psykiskt eller fysiskt.



Grymt snygg!

Vad fin den blev!


Kom ihåg






Trackback