Buffé och Jul på Liseberg

Och så var man hemma igen. Jag kom hem i söndags på eftermiddagen och igår var jag och mamma i Ängelholm för att träffa min kirurg (berättar i ett annat inlägg vad som blev sagt) så det är därför jag inte har bloggat. Idag lär det inte heller bli mer än så här för jag mår kasst. Först i lördags då vi var och gick en del, sen i söndags då jag åkte buss och tåg i fyra timmar plus igår då jag var tvungen att sitta över fyra timmar i och med Ängelholmresan så min rygg håller typ på gå av nu. Imorse började jag med en ny medicin också istället för mina Norspanplåster så jag hoppas de ger bra effekt. Nu tänkte jag i alla fall visa lite bilder från min sista heldag i Göteborg som var i lördags.

Till lunch åkte jag, Therese, hennes lillasyster och mamma iväg och åt buffé. De hade både sushi, thaimat, kinamat och husmanskost plus massa glass och frukt till efterrätt.



Efter det åkte vi hem ett tag så jag fick vila ryggen och vid 17-18 tiden åkte vi till Liseberg där vi gick omkring i några timmar. Det var så himla fint och mysigt där med alla ljus, lyktor, små bodar, julmusik, mat, godis och fejksnö.




Förlåt Therese, hata mig inte men herre gud vad hände här?!?!?!! Jag blir fanken rädd varje gång jag ser på bilden! Det ser ut som en demon har tagit över Therese och där står jag och Johanna helt ovetandes. Och när hon dessutom håller handen så där på Johanna. Haha.




Så där mysigt hade vi det :)



Kommentarer

HAHAHAHAHA bilden på dig, mig och Johanna asså. Älskar den xD



Hoppas nya medicinen hjälper och att du mår bättre snart, får så ont i hjärtat när jag läser att du har så ont :( Önskar verkligen att jag kunde göra något. Får höras på telefon när du är piggare i alla fall.



Miss u<3 Kram!

Å just de, bilden är borta nu. Nema problema moj prijatelj ;D

ooh vilka härliga bilder !! nu längtar jag ännu mer till snön och julen :D

» Ida

Så vackert! Skulle också vilja åka dit på vintern nån gång, men jag bor så långt bort ^^

Mys med Liseberg!



www.alexandrastyle.se

haha snygg bild!

Usch, stackare! Jag hoppas verkligen att de nya medicinen hhjälper, för som du skrev i ett tidigare inlägg, du är ine en gammal tant, du är ung, du borde vara ute och ha kul. Tycker så synd om dig!

» Elin

Härliga bilder! :)

Underbara bilder!!

Jag måste bara fråga vart ni åt, var det inne på Liseberg? Är på jakt efter ett ställe som har både "vanlig" mat åt min kille och Maribel men även veg till mig.


Kom ihåg






Trackback