Breaking Dawn part 1 & Radio

Nu är det inte länge kvar! Vi har väntat i nästan 1,5 år på att få se Breaking Dawn part 1 och i natt är det äntligen dags. Jag och Therese ska på Twiday då de visar alla tidigare Twilightfilmer plus BD vid midnatt så det ska bli himla roligt. Det börjar 15.30 så vi håller på göra oss i ordning nu för att strax åka. Förresten så ska jag vara med på radio idag! Det är även denna gången radio Kristianstad men nu handlar det om Twilight. Eftersom jag är i Göteborg kunde jag inte vara på plats i studion så det blir per telefon istället. Jag är lite osäker på när det sänds så jag länkar till det imorgon, lovar! Imorgon kommer även mina tankar om BD. Ha en fin fortsatt dag så hörs vi, kram kram.



Kommentarer
» Elin

Ska också se Breaking Dawn vid midnatt :D


Kom ihåg






Trackback