Det har varit en bra dag

Hejsan! Idag har jag knappt varit hemma något därav den dåliga bloggningen. Jag har varit hos några bekanta och hjälpt till lite, jag hjälper dem starta upp en hemsida och sedan har jag hängt med en kille jag träffade hos dem mest hela dagen. Det var väldigt trevligt måste jag få säga, speciellt då jag knappt känner någon ungdom här så det behövdes nog en dag som denna. Vi har gått hur mycket som helst så nu är jag och hela kroppen trött och skriker efter sömn så god natt.

Förresten, här är dagens outfit också.



Skor//Second hand
Jeanstights//Second hand
Skjorta//H&M
Örhängen//Gjort själv



Kommentarer
» Karin

SÅ snyggt med sjalen

ja verkligen, var sjuk idag slapp sätta min fot i den lägenheten igen.



Ja du har verkligen tur (: hoppas att jag hittar bra second hand butiker när jag bor i LA föresten, fick svar från skolan att jag kom in, vet att jag pratat lite med dig om det (:



Tyckte det var ett bra avsnitt, älskar att karen's cafe ska komma tillbaka och att det handlade om the river court, tycker om när det handlar om saker från den gamla tiden och inte bara nytt nytt nytt, hoppas verkligen på en till säsong, vad tyckte du? (:

» Sofi

En kille.. Kärlek i luften? :)



Kolla in min nystartade blogg om du vill :) kram


Kom ihåg






Trackback