Student 2011

I juni så tar en av mina kära bröder studenten vilket ger min en anledning att få klä upp mig lite, wihoo. Jag vill vara färgglad i starka färger och har fått ihop två oufits som jag mer än gärna skulle vilja bära.

Den rosa klänningen tillsammans med de orangea skorna eller den orangea klänningen med de rosa skorna ( de rosa skorna är mer knallrosa i färgen än vad som syns).

Just nu känner jag mer för den första kombinationen då jag tycker skorna är gör-snygga MEN jag har ju inte provat någon av klänningarna än så kanske får boka in en dagstripp till Malmö så jag kan testa dem?!





Vilken kombo gillar ni mest?



Kommentarer
» Bunny

De första skorna har jag i svarta. SÅ FANTASTiSKA ATT GÅ i! :D Jag gillar första kombon mest ^^

rosa klänning + oranga skorna ;D

» Ida

orange klänning & rosa skor ! :)


Kom ihåg






Trackback