See through

När jag vaknade var det strålande sol ute, precis som det varit de senaste veckorna men nu när jag tittar ut genom fönstret är himlen täckt av av grå moln och det ser ut som det ska börja regna vilken sekund som helst. Dock behövs det nog en hel del regn då alla åkrar är ökentorra så bönderna jublar nog om det börjar regna. Annars har jag inte så mycket att berätta då det inte händer så mycket just nu så här kommer min outfit istället.





Skor//Second hand, 10 kr
Jeans//Second hand, klädbytardag på skolan så 0 kr
Tröja/Nelly.com, ca 80 kr
Örhänge//Gjort själv
Skärp//Second hand, 5 kr NYTT



Kommentarer
» Karin

älskar stilen! Jag har bytt blogg nu och en ny kommer även att dyka upp som är mer inriktad på shopping och sådan slags inspiration:) /Karin O

- gud vad snygg outfit!

» Karin

den är ju inte klar än men kommer att bli mer och mer där:) minegeninspiration.blogg.se

snyggt !!!! :)

» Roni

supersnygga klackar!passar perfekt till dom underbara hudfärgade strumpisarna:)

» lo

nice shoes ;)


Kom ihåg






Trackback