Nya pjux!

För ett par dagar sedan trillade ett par nya pjux ner i brevlådan. De är svarta, har lagom hög klack, platå och är precis som jag vill ha dem, men vet ni vad det bästa är? Det är att dom är fruktansvärt lika de här klackarna! De klackarna har varit mina favoriter i några år nu men det har satt sina spår då även mamma använt dem flitigt då hon var ung. Sulan är helt borta, de är trasiga inuti och det faller av biter från dem när man går. Men som sagt, de är mina favoriter och jag har inte haft hjärta att slänga bort dem.. än. Så då jag fann de här nya skorna på tradera blev jag överlycklig, de är inte lika fina som de gamla (gillar snörningen på de gamla) MEN de är okej och duger som avbytare. Jag betalade 49 kr + frakt för dem.


Skor//Second hand



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback