Min dag och bildbomb på tårtan!

Nu har jag lite tid att varva ner och visa er lite bilder från min födelsedag. I morse när jag vaknade hann jag inte mer än kliva upp innan jag satte mig vid köksbordet för att fortsätta tillverka marsipanrosor till det var dags att hämta lilleman på skolan. Vi hämtade honom lite tidigare för han hade lovat att hjälpa mig med tårtan (yes jag gjorde min egen tårta för det var det jag verkligen sett fram emot med den här dagen).

Lilleman krossar digestivekex.



Jag bredde på marängen.



Sedan kom Andreas hem från jobbet men en bukett blommor till mig som var superfina!



Och här har ni det färdiga resultatet av fleeera timmars jobb.




Måste erkänna att det kändes ganska hemskt att skära i tårtan.




I present fick jag pengar, presentkort, att jag och mamma ska gå en fotokurs och en grej av Liam som jag visar er imorgon.

Tack för en fin dag :)
Kram



Kommentarer

oj vad du är duktig

» Catja

Omgaaaash va fin tårtan var! Har du gjort den?!?! sjukt duktig.

Vilken otroligt vacker tårta! Jag förstår verkligen att du inte ville skära i den :)

» Bunny

Ser riktigt fin och god ut! :D

» Julia

Gud vad fin tårtan blev! Allt ni gör verkar vara fullt ut och inget stopp? Jag förstår att det var svårt att skära i den senare... Grattis igen :)

Sjukt fin tårta ;D ååååhh vad FINT DU HAR DET!!!!!!!

Anonym- Tack så mycket :)

Juila- Tack så mycket :) Haha ja alltså när jag bakar så finns det inga stopp eller gränser :D Tack.

» babyh

åh vad fin :) hoppas du hade en toppenfödelsedag gumman!! :)

Vilket pucko, glömde ju gratulera dig igår! Tårtan blev ju helt underbar! Nästan att en skulle proppa i sig hela trots att jag inte tål mjölk :)



Jag hoppas verkligen att det är ryggen som behöver vänja sig så att det inte är att du får minska igen och ha besvär så länge! Vill ju att du ska vara bra till sommarn!

» angie

Wow så fin tårta! Förstår att man inte ville skära i den ;)

jisses vilken tårta :D duktig du är !! förstår att det var hemskt att skära upp den...men mumsig var den väl i alla fall? ;)


Kom ihåg






Trackback