Marsipanrosor




Nu har jag valt ut en tårta till morgondagen som ser så förbaskat god ut MEN jag tycker inte den såg så rolig ut. När jag gör tårtor och dylikt tycker jag att halva nöjet, eller nä i princip hela nöjet är att dekorera den och få den att se snygg och tilltalande ut. Det ska vara så att man knappt vill skära upp en bit av den för att den är så fin. Så idag har jag googlat runt lite för att samla inspiration och det fann jag också som ni ser ovan. Jag ska försöka mig på att göra snygga marsipanrosor, precis som ovan som jag kan dekorera tårtan med. Jag hoppas bara att det är lika lätt som det ser ut att vara, men det borde det va. Har man rosor som dessa på tårtan så kan det inte blir fel.

Önska mig lycka till ;)



Kommentarer

jag håller så med dig.. decorerandet e ju det roligaste med tårt görandet...


Kom ihåg






Trackback