Outfit torsdag den 31 mars




Skor//Mammas gamla
Skinnshorts//Röda korset 50 kr
Skärp//Eriks hjälpen 25 kr
Topp//Eriks hjälpen 23 kr
Ear cuff//Gjort själv

Tjena! Såg nyss finalen av Stylisterna och måste säga att jag tycker rätt person vann. Såg ni på Stylisterna? Och tycker ni i så fall att rätt person vann? Jag gillar verkligen stylingprogram, har börjat se på Superstylisten Jonas på tv3 och tycker det är himla bra och underhållande. Om ni inte sett det borde ni göra det, man kan se det gratis på tv3play. Nu ska jag även börja se The Rachel Zoe project, har sett några avsnitt men har missat så många så jag ska börja se det från början nu.

Nu ska jag sätta mig och pyssla med alla mina nya fjädrar, det lär bli bra :)



Kommentarer

älskar skorna!

Så jäkla snyggt!! :D


Kom ihåg






Trackback