Outfit 17 mars, torsdag!



Kjol//Second hand
Tröja//Second hand
Earcuff//Gjort själv



Kommentarer

Snyggt! :)

» Hulda

skit snygg tröja :)

» Stina

Skitsnygg outfit!

Kommentaren var nog från mig :)



Vrålsnyggt! Söt möter tufft, älskar färgen på tröjan.

Åh så snyggt! Du passar verkligen i rosa :)



sv: Jag gillar det starkt! I lagom mängd, en virkad väst utanpå linne och jeansshorts är nog en variant som skulle passa mig :) Ska kika lite när jag åker till Barcelona och hoppas på att hitta något fint :)

snygg kjol :D

sv: 8 kommentarer blev det tillslut :D haha härligt!

skönt att det löste sig med din bror och allt det. jag är så avis att ni var iväg! skulle vara hur härligt som helst att springa härifrån ett tag. speciellt när dom säger att det väntas snö igen i morgon :s:s:S

snygga människa!!:D


Kom ihåg






Trackback