My hair

Kände att det var dags för en lite hår-historia igen, nämligen mitt hår. Tror jag gjort något sånt här inlägg innan men kände att nu var det minsann dags igen :)

Så här såg mitt hår ut i september 2009, jag hade mellanlångt hår och raklugg.



I mitten av oktober 2009 bestämde jag mig för att göra en drastisk förändring vilket resulterade i kort hår som var knallrött framtill och mörkbrunt baktill.



I januari eller februari 2010 klippte jag håret lite kortare (det hade växt ut en del sen det första korthåriga klippet) förutom luggen, färgade även hela håret mörkbrunt.



Sedan bestämde jag mig för att jag ville spara ut håret igen och lät det vara orört så håret blev lite längre och återgick till min mellanbruna hårfärg.



Och ja, än idag så sprar jag ut mitt hår och det går i sakta mak framåt, de största stegen tror jag dock att luggen gör som bara växer och växer, tror jag ska korta den några centimeter snart.



Vad tycker ni? Har ni någon favorit?



Kommentarer
» ronja

snygg header!

Sv. Haha, men ååååååååå vad klockrent!! Nu när du säger det så känner jag igen dig med! Du satt väl typ bakom oss? Fy va kul!

Jag ÄLSKADE ditt svart-röda hår :) men ditt nuvarande är faktist jättefint oxå :)



btw, tävlingen är uppe nu!

btw, tävlingen är uppe nu!

btw, tävlingen är uppe nu!

btw, tävlingen är uppe nu!

btw, tävlingen är uppe nu!

btw, tävlingen är uppe nu!

btw, tävlingen är uppe nu!

btw, tävlingen är uppe nu!

Alltså srry, för det där, det blir något konstigt när jag ska kommentera och så skickas det flera gånger :)

du vet ju att jag alltid tycker du är snygg ;) meeen tycker nog du är finast i ditt långa lite lockiga hår, fast korta mörkbruna frisyren var jättefin på dig med sweetie. puss! :)

tredje o fjärde bilden är favoriter (: tredje framförallt, du är skitsnygg i det !! :D


Kom ihåg






Trackback