Lanzarote dag 6, Bildbomb!

Dag 6 så hade vi också hyrbil så direkt på morgon hoppade vi in i bilen och körde på några små vägar tills vi kom till de här stenarna eller vad man ska kalla dem.



Sedan körde vi vidare till Teguise där det var en stor och riktigt mysig söndagsmarknad (det var där jag köpte de rosa örhängena, halsbanden och fotoalbumet som jag har visat).




Efter några timmar på marknaden hoppade vi in i bilen igen och körde vidare till andra små samhällen.



Efter ett tag fick Liam bara ondare och ondare i örat så det var bara att köra till närmaste sjukhus för att få medicin utskriven.



Efter att han fått i sig någon dunder medicin blev han glad igen!



På eftermiddagen körde vi "hem" igen där vi gick ut och åt på restaurang där det var superbilligt! De hade en buffé med 90 olika rätter det fanns allt från olika soppor, köttgrytor, kycklinggrytor, räkrätter, friterade grejer, frukter, glass, ja allt man kunde önska sig. Gissa vad det gick på..? 45 svenska kronor och då fick man äta hur mycket man ville och efterrätt ingick, buffén var dessutom den godaste jag någonsin ätit!



När vi kom till hotellet på kvällen upptäckte jag att jag bränt mig, det gillades inte!



Och så såg den dagen ut :)



Kommentarer

Har kollat igenom dina bilder från semestern och ni verkar ha haft det underbart. Inte alls avis, oh nej!



sv: jag och datum, minns bara att vd började igen i början av april, längtar! Ja, serien ligger på delad första plats i min lista. Den är spännande, har romantik och utan allt snusk och sådant som amerikanska serier brukar innehålla.

» Hulda

somriga bilder :D


Kom ihåg






Trackback