Kreativiteten flödar..

För några dagar sedan när jag rensade och städade undan inne i vårat pysselrum så hittade jag massa fina fjädrar som jag blev väldans förtjust i och sen dess har jag inte riktigt kunna släppa dem. Igår när jag skulle sova låg jag säkert i en timme och tänkte på smycken jag skulle kunna göra av dem och bollade idéer med mig själv hit och dit. Så efter lunh någon gång plockade jag med mig massa småprylar till mitt rum och satte igång med pysslandet, oj vad jag saknat det. Jag älskar ju att pyssla det sitter bara i att ta sig för och göra det ibland också.

Så här ser det ut på mig skrivbord just nu.



Har plockat lös massa små berlocker från halsband jag aldrig använder.




Här är en liten sneak peek på de två smycken jag hittills hunnit göra. Helbilder kommer om nån/några dagar :)




Nu ska jag bara vila ryggen ett tag så jag orkar sitta lite till.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback