Har gått och fått hattfnatt..

Tänkte visa upp några köp jag gjorde på Lanzarote, nämligen tre nya hattar. Vid det här laget vet nog de flesta av er att jag ääälskar att ha huvudbonader på mig, speciellt hattar.

Den här blev min för ca 45 kr.



Den här köpte jag för ca 55 kr, ska dock byta ut bandet mot ett svart eller rosa!



Denna kostade också ca 55 kr.



Fler inköp dyker upp ikväll eller imorgon.
Nu har jag förresten flyttat upp till mitt rum igen, gjorde det i förrgår. Sen ryggoperationen i september har jag sovit i mamma och Andreas säng på nedervåningen då jag tyckt att det varit jobbigt att gå så mycket upp och ner för trappan men nu kände jag mig redo och att det var dags. Blir ändå bara så att jag sover där uppe så jag har kvar datorn och så här nere för att slippa springa upp och ner så mycket :)



Kommentarer

oooh älskar den rosa :D

hattar är hur snyggt som helst!


Kom ihåg






Trackback