Handgjorda smycken säljes!

Alla smycken är handgjorda av mig. De med en ear cuff går att bära på två olika sätt som ni ser på bilderna nedan, man väljer själv var man sätter själva cuffen. Vissa av smyckena finns det endast 1 av så det är först till kvarn som gäller och alla örhängen säljes separat, det är alltså inga par. Alla smycken leveraras i en smyckepåse.

Så här gör du för att beställa: Skicka ett mejl till [email protected] och skriv Smycke som ämne/rubrik. I mejlet så skriver du vilket/vilka smycken du vill köpa genom att skriva deras namn, dvs namnen som står med tjock text, t.ex Ear cuff kortlek. Sedan är det bara att invänta svar från mig då jag lämnar mina kontouppgifter (jag skickar smyckena när jag ser att pengarna kommit in på mitt konto) och sedan tar din adress. På varje beställning tillkommer en fraktkostnad på 10 kr.

Ear cuff kortlek. Öronkroken är i 925 sterlingsilver och den smala kedjan är metall pläterad med sterlingsilver.
Pris: 99 kr.



Till vänster: Örhänge groda. Öronkroken är i 925 sterlingsilver och kedjan är metall pläterad med sterlingsilver.
Pris: 59 kr.

Till höger: Örhänge kedjor. Öronkroken är i 925 sterlingsilver och de smala kedjorna är metall pläterade med sterlingsilver.
Pris: 59 kr.



Till vänster: Örhänge fjäder turkos. Öronkroken är i 925 sterlingsilver och den tjocka kedjan är metall pläterad med sterlingsilver.
Pris: 69 kr.

Till höger: Örhänge fjäder rosa. Öronkroken är i 925 sterlingsilver och den tjocka kedjan är metall pläterad med sterlingsilver.
Pris: 69 kr.



Till vänster: Örhänge fjäder gul. Öronkroken är i 925 sterlingsilver och den tjocka kedjan är metall pläterad med sterlingsilver.
Pris: 69 kr.

Till höger: Ear cuff orange fjäder. Öronkroken är i 925 sterlingsilver och de små och de tjocka kedjorna är metall pläterade med sterlingsilver.
Pris: 99 kr



Till vänster: Ear cuff turkos fjäder. Öronkroken är i 925 sterlingsilver och de små och de tjocka kedjorna är metall pläterade med sterlingsilver.
Pris: 99 kr.

Till höger: Ear cuff lila fjäder. Öronkroken är i 925 sterlingsilver och de små och de tjocka kedjorna är metall pläterade med sterlingsilver.
Pris: 99 kr.



Långt fjäderörhänge röd/orange. Öronkroken är i 925 sterlingsilver och de små kedjorna är metall pläterade med sterlingsilver.
Pris: 99 kr.



Till vänster: Ear cuff peace. Öronkroken är i 925 sterlingsilver och de små kedjorna är metall pläterade med sterlingsilver.
Pris: 99 kr.

Till höger: Ear cuff kors. Öronkroken är i 925 sterlingsilver och de små kedjorna är metall pläterade med sterlingsilver.
Pris: 99 kr.



Har ni något eget önskemål eller någon fråga är det bara att mejla mig; [email protected]



Kommentarer

gud så fina! beställer kanske ett längre fram när jag har en inkomst hehe :)

massa fint, vad duktig du är :)



sv: jo jag måste fixa det där med album! jag har tänkt att skaffa att svart vanligt "pappersblock" med svarta sidor och klistra in favoritbilder med text :) och sedan vanliga album också. jag tar ju nästan bara naturbilder, måste börja fota familjen lite mer också :)

Åh, jag vill köpa! Men jag ska till USA nästa vecka... Så jag kan inte köpa just nu, kan man köpa ett par lite senare?



Jag vill jätte gärna köpa :D


Kom ihåg






Trackback