Bilder i massor

Min farmor och farfar har massor av fotoalbum hemma hos sig fullproppade med bilder, och varje gång jag är där sitter jag i timmar och bläddrar i dessa album. För något år sedan bestämde jag mig för att framkalla ett par hundra bilder som låg på datorn och sen dess har jag med jämna mellanrum framkallat mina bilder. Jag måste bara säga att jag ääälskar det, jag tycker det är fantastiskt att ha fotoalbum proppfulla med bilder och kunna sitta och bläddra i dem. Det är en helt annan känsla än att kolla på bilder på datorn, jag lovar. Senast i förrgår fick jag hem ca 300 bilder som jag nu sorterat och satt in i ett av mina album.

På min dörr har jag dessutom satt upp några förstoringar.



Det här fotoalbumet köpte jag på Lanzarote och det är nu fyllt med fina semesterbilder från resan.



I min bokhylla står mina älskade fotoalbum uppradade.



Jag har tyvärr inte hunnit skriva bildtexter till alla bilder än men det kommer :)



Brukar ni framkalla era bilder eller har ni som jag hade det förut, allt digitalt?
Ps. Här finns ett erbjudande för nya kunder hos Fuji direkt och Photobox där man får beställa 100 bilder gratis och endast betala portot.



Kommentarer

Åh så härligt! Det är verkligen en helt annan sak med pappersbilder :) Är dålig på att sätta in korten i albumen när jag väl skrivit ut dom bara, lite lat tror jag allt att jag är, haha.



sv: Åh tack!! Det har du så himla rätt i! :) Och hittar jag inget så kan jag ju alltid köpa den när jag kommer hem igen... - Så lätt det blev helt plötsligt! :D



Rosa är verkligen en härlig färg, piggar upp en hel outfit om man så bara har en accessoar :) Tänkte försöka hitta en rosa clutch, vore så himla härligt till våren :)

men är du säker på du sett sista avsnittet ? vill inte avslöja, så kolla om du sett sista för det är rätt obvious i slutet vad som ska ske i nästa

men är du säker på du sett sista avsnittet ? vill inte avslöja, så kolla om du sett sista för det är rätt obvious i slutet vad som ska ske i nästa

men är du säker på du sett sista avsnittet ? vill inte avslöja, så kolla om du sett sista för det är rätt obvious i slutet vad som ska ske i nästa

men är du säker på du sett sista avsnittet ? vill inte avslöja, så kolla om du sett sista för det är rätt obvious i slutet vad som ska ske i nästa

Vi är så dåliga, har inte framkallat bilder på flra år men ska bli en anna sak nu när vi har barn



sv: Det var nog roligare för mig, Maribel var vansinnig att jag tvingade henne att ligga på mage, där var nog från ilskan den extra krafterna kom ifrån :)

jag framkallar bilder titt som tätt jag också :) men jag vet inte riktigt vart jag ska göra av dom. har en stor tavla med ett antal foton i. och något gammalt album som ligger. men skulle nog vilja köpa några nya album och försöka få lite ordning på alla bilderna :)

Valde att klippa av det, blev nöjd ed en kortare frisyr fastän jag redan saknar mitt långa, bångstyrda hår :)


Kom ihåg






Trackback