Skärp dig!

Nästan alla skärp jag äger har jag köpt second hand, antingen på loppisar eller på second hand butiker. Det är oftast riktigt billigt och det finns många snygga att välja bland. Här är fyra tillskott till min "samling" som jag fyndat, det blå, rosa och svarta fick jag för en femma styck och det beiga för en tia. Fantastiskt!



De här två identiska börsarna fyndade jag också på en loppis i helgen. Jag ville bara köpa en för en femma men det fick jag inte utan jag fick därimot köpa båda för en tia så det fick bli så. Det kan ju vara bra att ha en extra om en av dem går sönder, vad vet jag. Haha.



Brukar ni handla second hand? Och i så fall vad?



Kommentarer
» lea

Snygga! Gillar det blåa särskilt mycket :>

Jag handlar ju i princip bara second hand, fast det visste du kanske redan ;-)

SKärp är faktiskt väldigt tacksamt second hand, man kan få dem för 5/10kr med lite tur och det är riktigt trevligt, har köpt alla skärp jag äger, second hand. Antingen på loppis eller affärer, det är awsum!

» Malin

Skärp är perfekt att handla på loppis/second hand! Brukar jag också göra. (Brukar dessutom vara så dyrt med skärp i butik, tråkigt ju..). :)


Kom ihåg






Trackback