Shoppat loss!

Hejsan! Vi kom precis hem efter en dag fylld med loppisar. Äntligen har idrottsföreningarna börjat ha sina mega stora loppisar igen efter vinterns uppbrott. Vi var på två idag och jag hittade hur mycket fint som helst.

Så här såg det ut på första loppisen.


Det här är vad jag fick med mig hem (+ en hatt som jag glömde fota) från båda loppisarna och allt gick på 160 kr tillsammans!



Kommer självklart visa bättre bilder på plaggen sen men det här får duga tills jag tvättat allt.



Kommentarer

kläm till med några frågor nu!

SISTA HALVTIMMAN AV FRÅGESTUNDEN

» lea

helt fantastiska kap!

Du skulle inte kunna tipsa om loppisar/second hand butiker runtom i Sverige? Ska åka på turne så snart jag fått semester och handla.... Så alla tips är välkommna! :D

» Julia

Gud vad jag blir avundsjuk. Såna där loppisar finns inte här omkring! =)


Kom ihåg






Trackback