Mina nya skor och en outfit..

Så här har jag verkligen inte sett ut idag men ville visa mina nya skor vilket resulterade i att jag började fixa med klänningen på bilderna också. Klänningen är egentligen rak och hellång (når just ovanför fotknölarna) och har en slits på varje sida men med två säkerhetsnålar och ett skärp blidde det en helt ny klänning! Och skorna.. Vad mer kan jag säga, I'm in lööööve. Så här lät det förresten igår när jag provgick med dem;

Mamma: De är verkligen höga och klacken är ju rätt smal så det borde vara ganska vingligt att gå i dem... Akta bara så du inte snubblar och bryter fotleden.
Jag:
Äh, så länge jag är snygg när jag gör det.

Efter det skrattade vi båda två än om jag seriöst menade vad jag sa, haha.




Skor//Nelly.com
Klänning//Second hand
Halsband//H&M



Kommentarer

långa tjejer är snyggt, gigantiskt långa tjejer e inte snyggt hehe :P

alltså dom där skorna!!!! ge mig haha. färgen, modellen, platån, allt! så himla fina. finfin outfit på en finfin tjej också =)

puss!

» Sari

Riktigt snygga skor!

» lea

guuud så snygg outfit! helt galet!

Gud så snygg outfit. Blir helt tagen av skorna!


Kom ihåg






Trackback