Lite bilder från igår

Vilken fantastisk dag jag hade i den strålande solen igår! Den började med att jag och Liam (ena lillbrorsan) la oss i varsin solstol på gården och jag högläste Breaking dawn för honom som vi ganska nyss börjat läsa tillsammans. Dock så tog solen på gaaanska så mycket mer än jag trodde så det lilla jag hade smörjt mig räckte verkligen inte så nu ser det ut som jag har smetat en röd tomat på hela bröstkorgen som ni ser på bilden.




Efter lite solning så åkte jag, Liam och mamma iväg för att plocka massor av goda jordgubbar på ett självplock.



Jag har aldrig i hela mitt liv sett så mycket jordgubbar, det var huuuur mycket som helst så man kunde ju inte låta bli att tjuväta en massa medans man plockade. Hihi.



Ni ser en liten del av alla plantor bakom mig.



Efter jordgubbsplockande och ätande så körde vi tillbaka till Simrishamn där vi åkte ner till hamnen och köpte glass.



Lite så där såg min gårdag ut :)



Kommentarer
» lea

Oh gud vilken bränna du fick!

Jag bränner mig i princip aldrig (gjort det typ fyra gånger i mitt liv) men det gör ju ont när det blir så :(

» Bunny

Shiit vilken bränna! Men det kommer nog bli sjukt snyggt sen då det röda lagt sig ^^

aj, vad du hade bränt dig! jag bränner mig alltid!

förra året jobbade jag liksom iår på ett utomhusbad och var tvungen att ha på mig en t-shirt där det stog praktikant på hela dagarna, när jag kom hem var det för sent för att sola så jag gick runt och bättrade på bonnbrännan hela dagarna i tre veckor. nästan direkt efter jag slutat åkte familjen ner till havet i åhus på semester och solade. en timme tog det och sen hade jag bränt upp stora sår på hela bröstet (fast det märkte jag ju inte när jag solade) och jag kunde inte röra mig på flera veckor för att jag hade så ont. hoppas inte du känner likadant och att det lagt sig!

men ett tips om du har ont; aco's aloe vera kräm. den räddade mig under resten av sommaren!

Jo det förstår jag, mycket smartare att handla så billiga kläder än att betala flera hundra till :D Ser ut som en riktigt bra dag, vart grymt sugen på glass och jordgubbar när jag läste igenom denna! Men gosh vad du har bränt dig! Vart lite smårädd för att gå ut i solen snart, jag är ju vit som snö :D

Åh va mysigt, var de goda gubbar?

Vad är det för speciell glass? :)

» Lina

Åh jordgubbar :D

» Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nellys nästa klänningdesigner, rösta 5 stjärnigt på min klänning.



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1JReXo92UCLofpPsLUkcEGwhIkKN3hhqryKCbG4vICZlrmT254T8#Gallery



Tryck på femte stjärnan, skriv in koden & klicka på "rösta här"...Är otroligt tacksam! ^^

himla snygg tatuering och gott med jordgubbar!



sv: tusen tack!:)

» ronja

sv: desamma :)

aj vad du har brännt dej! gud så gott med jordgubbar och glass, härliga bilder :o

vad gott med jordgubbar:D

hej allt bra :D ?

» Ida

Mysigt att plocka egan jordgubbar :)

Ja de är sjukt snygga! ska iaf köpa ett par nån gång, hehe. Ja visst är den gudomligt snygg! :D kram ♥♥

» Anna

SV: Åhh vad kul :)

» neao

Aj, aj! Vilken snygg tuttbränna det blev ;)

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment

» Sofia

Åh snygg bränna ;)

Måste även säga att jag älskar din header.

Kram

var det den självplocken utanför ystad eller var? undrar om det finns någon närmare simrishamn där vi bor


Kom ihåg






Trackback