God morgon


Bild från i juni.

Först måste jag bara säga wow! Igår var ni nästan 2400 personer som kikade in här, helt klart ett nytt besöksrekord. Och än en gång så skulle jag vilja tacka er för era fina kommentarer, jag är så himla glad att ni tar er tid och skriver en eller ett par rader, det gör bloggandet så mycket roligare. Det var väldigt många som frågade var jag handlar second hand och om jag kan ge några bra tips och det ska jag göra! Ett inlägg om det dyker upp i eftermiddag eller i kväll så kika in då.

Nu ska jag göra mig i ordning och gå ner för att se reprisen av Masterchef australia. Jag är super glad att det börjat visas igen för det är verkligen det bästa Masterchef, det Svenska och det från USA kan ju slänga sig i väggen. Efter det ska nog jag, mamma och yngsta broder åka till ett självplock och plocka lite jordgubbar, mums :)

Ha en fin dag, kram!



Kommentarer
» JEN

Hejsan! Just nu tävlar jag ut ett smyckessett på min blogg. Var jättegärna med om du vill :) http://allaboutjen.blogg.se/2011/june/vinn-fina-parlsmycken-fran-miss-dee.html

Vacker bild. Jag gillar trädet med de rosa/skära blommorna i bakgrunden.



Glöm inte tävlingen om bästa bild. Lägg upp en bild på din blogg och länka i kommentarsfältet. Eller maila till [email protected]



Tre personer vinner 30 fotografier av sin bild, gratis hemskickat. Söndag 3 juli är sista dagen att anmäla sig. Läs mer på http://henriksfotografier.blogg.se

» karin

svar: Det är väldigt intressant, det håller jag med dig om :) Jag vill ha kläder som är mina som ingen annan haft på sig eller använt, helst inte provat heller. Om jag köper ett plagg i butik så ber jag personalen om att ta fram ett ex från lagret som ingen provat innan. Det är av dels hygieniska skäl och dels själva grejen att "ha sina egna prylar" som ingen annan använt. Mestadels köper jag från nätet, där är ju ingenting provat. Jag har köpt ett plagg från tradera en gång, men då köpte jag den oanvänd. Där kan man ju inte vara säker dock. Tycker heller inte om att låna kläder från andra. Jag vill ha mina egna prylar helt enkelt :) Och sen kan man ju alltid fråga sig vad folk har gjort i kläderna.. Och såna saker är så privata tycker jag. :)

» ronja

fin bild :)

Vad hittar du på idag när det är så himla fint väder? :D

» Anita

ååhh sjalvplock av jordgubber er kul! ingen sommar uten.

Sv: Visst e den :D Synd att den inte e second hand ;) haha

Det förstår jag helt klart de skulle vara mina också om jag hade ett par. Jodå det vet jag men flera av mina kompisar har inte samma stil som mig så att :P

sv: Haha, ja jag är 14, tack :)

Snygg bild!!

Ja visst är de sjukt snygga! :D

Jo de finns på Nelly´s hemsida; http://nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/jeffrey-campbell-905/san-diego-shoe-905014-121/

» lea

Alltid kul när folk uppmuntrar en :>

Har ju följt dig ett tag eftersom vi delar samma intresse och tycker alltid du lyckas göra såna fynd! Men min planerade second hand shopping runda går nog inte så långt söder ut som tipsen du gav mig, däremot är du awesome som lägger ner tid och svarar, tackar för det :>

fast pappa tycker det är bara trams att köpa kläder där... vet du någon jag kan säga till han?

» Emma

jätte fin bild!



SV: ahah ja eller hur!

Kram

fin bild!

Hej!

Jag har nyligen börjat läsa din blogg och kan förstå att du har mycket frågor att besvara och liknande, men kör på hoppet och hoppas därför att du ser och vill svara på min fråga!

Jag har länge letat efter ett sådant armsmycke som du har på dig på bilden i detta inlägg och jag undrar vart du har skaffat det (eller om det är en dum fråga då det mesta verkar vara från secondhand).

Jag vill även tillägga att jag gillar att du förespråkar secondhand shopping! Jag själv handlar ganska ofta på secondhand och loppisar och gillar verkligen känslan av att komma hem med en fet påse kläder för minimipris!

Annars - keep up with the good work och heja dig för att du bor i Simrishamn :D

Lovisa


Kom ihåg






Trackback