Gillian Zinser // Ivy Sullivan

Hej. Kul att se att ni ändå är omkring 100 pers som kikar in här än om jag inte bloggat på några dagar. Jag tänkte sakta men säkert börja om igen nu och det här inlägget kändes passande då jag de senaste dagarna hunnit se hela säsong 1 och 2 av nya 90210 och är inne på tredje säsongen nu (har dock sett alla avsnitt en gång innan).

Ni som ser på nya avsnitten av 90210 känner nog igen den här bruttan, Ivy som hon heter i serien men det är Gillian som gäller annars. Förutom att hon är en av mina favorit personer i serien (alla de andra tjejerna är så förbaskat korkade och gör dumma misstag hela tiden) så är hon nog min allra främsta stilikon just nu! Se bara på bilderna!! Hon klär sig så förbannat snyggt, både privat men främst i serien. Jag kan nästan inte koncentrera mig då det är hon som syns eller snackar i serien för jag spanar bara in hennes outfits. Jag har inte en enda gång sett henne ha på sig något i serien som jag inte gillar utan hon är jämt snygg, nästan så det blir irriterande. Haha. Och alla hennes jeansshorts.. Gaah, vill ha! Fast tyvärr skulle man ändå inte kunna bära upp dem som hon gör, det är som om jeansshorts och hattar är gjorda för henne. Så, om ni vill spana in snygga kläder ska ni se på 90210 och karaktären Ivy.



Vad tycker ni om hennes boho chic stil? Och ni som följer serien, håller ni med mig?



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback