Ett par dagar sedan

Har glömt att visa er ett par bilder som togs för ett par dagar sedan, tror det var i söndags. Jag och familjen mötte upp några vänner vid en sjö där vi spenderade ett par trevliga timmar tillsammans.

Lillebror.



Vi åt lunch där, mums!



Barnen badade mest hela tiden.



Alltså ni anar inte hur jobbigt det är att vara så förbaskat frusen hela tiden! Alla andra gick omkring i shorts och t-shirt, barnen och en vuxen badade medan jag satt i solen i mina mörka och varma kläder och huttrade. Blä för att vara kallblodig.



Efter det så åkte vi vidare till ett par andra vänner där vi stannade och åt jordgubbar, njöt av kvällssolen och fikade lite.

Styvpappa Andreas.



Lilleman.




Kommentarer

Hej!

Nu har jag en TÄVLING på bloggen där du kan vinna EN VALFRI VARA FRÅN NELLY / MY LOVE BASKET! Hur fantastiskt låter inte det? Besök bloggen ( www.submit.blogg.se ) för mer information.

såg dig på Lindex idag hi hi..

vi gick båda där och försökte fynda..

tyvärr hittade jag inget direkt..

jag e väl kräsen eller nåt


Kom ihåg






Trackback