En liten paus

Jag mår inte så himla bra just nu. Igår flög farmor och pappa upp till norrland igen vilket självfallet var jätte tråkigt, jag hade gärna velat ha dem här någon vecka till. Minst. Men det är inte därför jag mår dåligt utan det är ryggen som hela helgen har ställt till det för mig och det pågår än så jag känner mig inte så glad och kry. I och för sig får jag skylla mig själv då jag visste att jag genom att gå i klackar på Kevins student, stå och baka en hel dag och sitta i alldeles för långa sträckor skulle göra mig dålig ett par dagar men bara för det är det ändå inte så kul. Så jag tänkte ta en liten paus från bloggen medan jag bara ligger i sängen och försöker få ryggen på rätt spår igen och det tar förhoppningsvis bara några dagar. När jag är tillbaka har jag en hel hög med nya grejer att visa er som jag fyndade på en loppis i lördags.

Kram på er och trevlig vecka :)



Kommentarer

hoppas ryggen blir bättre fort. håller tummarna för dig och skickar tusen kramar!

puss<3

» Diana

Ush! :( Hoppass du blir bättre snart! Måste säga att dina cupcakes var jättefina! Grym talang du har! :D

krya på dig jennilie!! måånga styrkekramar från mig!

» ali

krya på dig

Det gor val inte saken battre men kan bara saga att jag vet precis hur du kanner. Var samma sak for mig, var pa studenten och examen, satt och stod for mkt. Sedan blev ja liggande i 3 dagar... Men snart ar vi pa benen igen!// Josefin

Josefin: Ja det är sånt man får ta då man har dålig rygg, för mig är det ändå värt det, tänker inte sluta leva bara för att jag har skitdålig rygg. Kram :)


Kom ihåg






Trackback