Tre loppisar = massor av shopping!

Heeejsan! Åh vad jag är på bra humör idag, det är super varmt ute, strålande sol och jag och mamma har varit på tre olika loppisar och fyndat. Vi började med att klockan 9 åka till Suckarnas gång här i Simrishamn på loppisen som är varje lördag och vi blev riktigt imponerade. Vi har aldrig sett loppisen så stor och vi som är på den i pricip varje lördag och har varit det i flera år. Man skulle säkert har kunnat gå omkring där i 4 timmar men vi hade bara ca en timme på oss innan vi skulle iväg på nästa loppis så vi fick skynda oss lite för att hinna med alla loppisstånd.




Efter loppisen i Suckarnas gång åkte vi vidare till Baskemölla där det var en IF-loppis och vet ni vad jag hittade där... En äkta skinnjacka i den perfekta modellen och den satt som en smäck! När jag fick syn på den fick jag hjärtklappning men tyvärr var det fler som kände så för det blev budgivning mellan mig och två andra tjejer men jag vann den för 300 kr, wihoo. Ska självklart visa er bättre bilder på den sen.



Efter det åkte vi på en mindre loppis där jag köpte en liten present till pappa som jag tror han kommer gilla.



Här är allt som jag köpte idag, det blev en salig blandning med skinnjacka, smycken, skor, linne, byxor, poncho osv. Ni kommer få bättre bilder på allting.




Kommentarer
» Bunny

Nej så snygg jackan var! Den du köpte på nyss också.. guuu' du gör såna klipp!

ååååh den skinnjackan såg fin ut! ser fram emot bättre bilder sen ;)

Men åååå så mycket fiiiint! Jag älskar loppis, ska ut med hunden nu och sen vidare på ett enormt bakluckeloppis här i Lund!

älskar verkligen second hand, kul med en till blogg med sådant!


Kom ihåg






Trackback