Movies



Igår köpte jag de här filmerna på marknaden för endast 30 kr styck, bra för mig som annars tycker filmer är lite väl dyra att köpa :) Sen så är det ju faktiskt lite tokigt att jag inte köpt New moon innnan med tanke på att jag var statist i filmen, nu kan jag ju köra scenen i slow så jag ser om jag är med i den eller inte.

Update: Har fått en kommentar där det står att denna person vill veta hur det var att varta statist i filmen, vad jag såg osv. Allting hittar ni i kategorin New moon vinsten.



Kommentarer

Tycker de känns som kopior av vampire diaries. :S

Skulle vara jättesnällt om du ville rösta på min klänning igen. Förlåt om jag tjatar men nu är slutet nära och jag vill bara försäkra min plats att gå vidare. Att designa klänningar är det jag ska jobba med i framtiden så ytterligare en röst skulle vara SÅ värdefull för mig än vad den hade vart för många andra.



Så snälla sätt en femma på denna och kommentera att du röstat så får du länk i menyn av mig.



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=IH5bhwi7tfs3K9P5KuDKifGiROr5rb8zgzPDjxASQqJboYTwGW6o#Gallery



Passa på idag och imorgon måndag för sen är det försent. Tack i förväg <3

» B(:

berätta lite om hur du var statist, hur det var, om du såg nått, jaa, berätta! :D

Ja, det har du ju iofs rätt i. Skillnaden på vampyrerna. :)

Men jag tänker även på böckerna (tvd) Har du läst dem? :)


Kom ihåg






Trackback