Loppmarknad!

Vilket väder det har varit idag, det har regnat precis hela dagen, från morgon till, ja vem vet hur länge det fortsätter. Jag har med andra ord hållit mig inomhus och sett på Masterchef Australia, riktigt bra. Sedan har vi varit en sväng i Ystad också för att köpa några presenter till en av mina bröder som fyller år i helgen och efter det åkte vi vidare till en loppis i Skillinge.

Så här såg det ut på loppisen. Massor av folk som vanligt.



Jag köpte den här väskan för 10 kr.



Och den här västen för 5 kr.



Och sist men inte minst det här skärpet för en tia!



Snart dyker min outfit från dagen upp.



Kommentarer
» Elin

Önskar dom kunde ordna sånna stora loppisar där jag bor med. Älskar väskan!<3

» lea

sjukt fin väska :>

Jätte snygg väst ju! ;o :D

Skulle oxå vilja dom ordna någon större loppis i närheten av mej, helst med mycket kläder :)


Kom ihåg






Trackback